patricia trinidad, t.o.

dad-facts:

asolitaryfuck:

deanprincesster:

adorkoftheworld:

tonyfromstatefarm:

me participating in a group project

WHY AM I LAUGHING SO HARD

looks like someone owes everyone an anthropology

Get out.

NOOOOOOOOOOO

dad-facts:

asolitaryfuck:

deanprincesster:

adorkoftheworld:

tonyfromstatefarm:

me participating in a group project

WHY AM I LAUGHING SO HARD

looks like someone owes everyone an anthropology

Get out.

NOOOOOOOOOOO

(Source: ForGIFs.com, via thatdudemcfly)

(Source: 4gifs, via thatdudemcfly)

stunningpicture:

In Colorado, snow during the month of May can lead to some weird things.

stunningpicture:

In Colorado, snow during the month of May can lead to some weird things.

(via thatdudemcfly)

(Source: whybray, via thatdudemcfly)

(Source: 90s90s90s, via thatdudemcfly)

thepoeticrebel:

purpbanga:

co-deine:

nikkisshadetree:

kerritaylormorgan:

tit-sprinkles:

thedickprintbandit:

geekscoutcookies:

this is just…damn

damn..

son…

Savage.

FATALITY

😂

I want to do this to my “step-mom” so bad!!

Disrespect to the highest lol.

thepoeticrebel:

purpbanga:

co-deine:

nikkisshadetree:

kerritaylormorgan:

tit-sprinkles:

thedickprintbandit:

geekscoutcookies:

this is just…damn

damn..

son…

Savage.

FATALITY

😂

I want to do this to my “step-mom” so bad!!

Disrespect to the highest lol.

(Source: twitterscreencaps, via thatdudemcfly)

cocainablancaa:

tsarcasm:

trapsical:

I took a shit in my grandma’s cat’s litterbox when I was like 13 and my whole family was wilding out trying to figure out why the cat took such a huge dump. Then they took her to the vet and we found out she has feline HIV so in a way, I helped her.

this story was wild from start to finish

😂😂😂😂😂

(via jennylyncasugay)

(Source: pleatedjeans, via heyfunniest)

thatfunnyblog:

Jay-Z gonna be at the family reunion like

thatfunnyblog:

Jay-Z gonna be at the family reunion like

(Source: perezpigton)

arinschins:

he’s twelve

(Source: articulatespice, via joshuabandoma)

niggaimdeadass:

when you ask your mother for something and she says no and you go ask your dad for it and he says yes 

then you go back to her and look at her

image

(via heyfunniest)

sportingmyself:

the dad

sportingmyself:

the dad

(via heyfunniest)



Honestly, this is better than a good morning text. It’s 4am and you’re thinking about me.

I’m never not reblogging this because this means so much more than any other post I’ve seen and ugh.

Honestly, this is better than a good morning text. It’s 4am and you’re thinking about me.

I’m never not reblogging this because this means so much more than any other post I’ve seen and ugh.

(Source: reservedmouth, via jsantagato)

(Source: lana-del-ray-vevo, via chxrcastro)

(Source: avalonjcollins, via chxrcastro)

. . .